الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

انا بحب واحد متجوز، عارفه ان دى مش بدايه كويسه أبدآ لكلامى

انت في الصفحة 1 من 19 صفحات

موقع أيام نيوز

انا بحب واحد متجوز، عارفه ان دى مش بدايه كويسه أبدآ لكلامى ولعرض حكايتى عليكم، بس انا هنا النهارده عشان اتكلم عن كده بالتحديد، انا مغلطش، انا حبيت وماكانش قصدى ولا فى بالى اصلآ انى اخرب بيت حد، ولا اخطف راجل من مراته وبيته زى مامعروف عن اى واحده تتجوز راجل متجوز.

تعالوا احكيلكم حكايتى.

انا داليا، 24 سنه، بابا وماما منفصلين وعايشه مع جدتى، اتعرفت على واحد عن طريق النت، هو فى الحقيقه، مش واحد بس، انا اتعرفت على رجاله وشباب كتير، بس عمرى ماتعديت حدودى مع حد فيهم ولا هما كمان، واى حد كان بيتجاوز حدوده كنت بمسحه من عندى على طول ومش بسمحله يتكلم معايا تانى، حكايتى بدأت ببوست نشره واحد من الشباب اللى عندى، اسمه عمرو.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

كان كاتب فيه انه بيعمل عمره، عملت تعليق على البوست بمنتهى حسن النيه، وطلبت منه انه يدعيلى فى الحر.م، قفلت النت ونمت ولما صحيت اول حاجه عملتها انى فتحت النت، وده العادى بتاعى، اتفا.جئت انه باعتلى صورة على الخاص مصورها من قدام الكعبه ومكتوب فيها ربنا يصلحلك الاحوال ويوفقك ياداليا.

انا فرحت جدآ وابتسمت وشوفت انها لفته طيبه منه، شكرته على تعبه وانه افتكرنى، وزى اى واحده فالدنيا جالى فضول انى اشوف صفحته واعرف عنه معلومات اكتر.

لما دخلت صفحته قابلتنى كلمة متزوج فى بداية الصفحه فى الحالة الاجتماعيه بتاعته، معرفش زعلت ليه؟

أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.

بس زعلت بشكل مش فهماه، وكإنى كان عندى امل فى حاجه من غير ما اصارح نفسي بيها وطبعآ الأمل كده راح بانه طلع متجوز، قلبت فى صفحته اكتر شوفت صورته ومعاه طفل صغير، من التعليقات اللى عالصورة عرفت ان ده ابنه، قفلت صفحته على طول وكإن اللى شوفته كان كفايه جدآ لتعكير مزاجى، وبرضو مش فاهمه ليه.

عدا حوالى اسبوع، ولاقيته بعتلى رساله.

عمرو: ازيك ياداليا، انا خلاص راجع بكرة من السعوديه باذن الله، مش عايزة اى حاجه اجيبهالك معايا؟

داليا: شكرآ ترجع بالسلامه ان شاء الله.

عمرو: انا مش بعزم انا بسألك بجد، انا جيبتلك الهديه خلاص بس بسأل عن حاجه تكونى محتجاها

انت في الصفحة 1 من 19 صفحات